Online Adverteren.

Online adverteren is dé manier om direct bovenaan in Google te komen! Uw bedrijf staat dus binnen enkele minuten boven uw concurrenten!

Online adverteren

Online adverteren zonder beperkingen.

De mogelijkheden van online adverteren zijn eindeloos. De meest bekende manier van online adverteren zijn de tekstadvertenties in de zoekmachines: Search Engine Advertising(SEA). Hiermee verschijnen je advertenties boven die van de niet-betaalde zoekresultaten. Naast deze gewone tekstadvertenties zijn er nog véél meer mogelijkheden om jouw potentiële klanten te bereiken, bijvoorbeeld: display adverteren, remarketing, adverteren via social media, video adverteren, marketplaces. Zo kunnen we nog wel even doorgaan!

Zoekmachine adverteren

Dé meest bekende manier van online adverteren is wel zoekmachine adverteren. Waarschijnlijk komt de engelse term bekender voor: Search Engine Advertising, wat dan weer vaak afgekort wordt als SEA. 

Op dit moment zijn er twee grote advertentieplatformen waar je via hun netwerk kan adverteren: Google Ads en Microsoft Ads. 

Google Ads

Met ver het grootste advertentieplatform is die van Google. Op dit moment heeft Google Ads een marktaandeel van 95,7% van alle zoekopdrachten. Dit geeft wel aan dat Google het meest gebruikt wordt.

Via dit advertentieplatform is het mogelijk om naast Google eigen zoekmachine ook in die van haar partners te adverteren zoals Maps, Shopping, Afbeeldingen, Nieuws etc.

Microsoft Ads

De volgende grote zoekmachine is die van Microsoft, genaamd: Bing. Met een marktaandeel van 2,3% lijkt dit niet veel. Echter breidt Microsoft haar advertentiemogelijkheden de laatste maanden zeer snel uit! Zo is het straks ook mogelijk om op dergelijke Microsoft producten te adverteren.

Wat opvalt is dat de gebruikers van Bing aanzienlijk anders zoekgedrag vertonen dan de gebruikers van Google; veel conversie-gerichter.

Display adverteren

Display Adverteren is een effectief online marketing instrument om een groot publiek of specifieke doelgroepen te bereiken. Vaak wordt display advertenties gebruikt om de naamsbekendheid van een merk, product of dienst te vergroten. Maar het is ook mogelijk om nieuwe bezoekers te bereiken en sales of leads te genereren. 

Display Remarketing

Dit heb jezelf waarschijnlijk al eens gehad: je was op zoek naar een nieuwe jas, je bent op een bepaald webshop geweest en nu krijg je allerlei advertenties te zien van die ene webshop – dit is display remarketing! Sommige webshops hebben deze advertenties gepersonaliseerd tot de producten die jij als bezoeker heeft bekeken!

Display Adverteren

Heb je een vraag of wil je meer weten over online adverteren?

Mail je vraag of opmerking via het contactformulier. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie!

CNVRT hecht grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens de privacy statement.

Overige diensten.