Heb jij inzicht wat er allemaal op je website gebeurt? Hoe komen de bezoekers op je website? Of welk tijdstip worden de meeste bestellingen geplaatst?
Dashboarding is een datavisualisatietool waarmee iedereen de gegevens kan begrijpen die van belang zijn voor hun bedrijf, afdeling of project. Zelfs voor personen die geen technische achtergrond hebben, stelt dashboards hen in staat om deel te nemen en het analyseproces te begrijpen.
Data-dashboards bieden een objectief beeld van de prestatiemetingen en dienen als een effectieve basis voor verdere strategie. Een dashboard is een business intelligence tool die gebruikt wordt om complexe datasets te visualiseren op een manier die onmiddellijk begrepen wordt. Zo ben jij als gebruiker in één oogopslag bewust van de huidige prestaties.
De beste dashboards geven antwoord op belangrijke vragen en laten kansen zien voor jouw bedrijf. In tegenstelling tot geavanceerde business intelligence tools, zijn dashboards ontworpen voor snelle analyse en informatiebewustzijn. De meest voorkomende aanpak voor het ontwerpen van een business dashboard is het bouwen ervan met behulp van een vraag-antwoordformaat.
Zo zijn er nog veel meer vragen die kunnen helpen om jouw bedrijf te laten groeien.
Het effectief gebruik maken van dashboards kan een dramatisch impact hebben op de bedrijfsprestaties. Dashboards houdt iedereen op dezelfde pagina en zetten de belangrijkste feiten over jouw bedrijf daar waar ze de meeste impact kunnen hebben. Zoals het gezegde luidt: “gegevens liegen niet.” Als het
Mail je vraag of opmerking via het contactformulier. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie!
CNVRT hecht grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens de privacy statement.